الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد
سرخط خبرها

راه‌هایی برای صرفه جویی در مصرف اینترنت تلفن همراه

  • کد خبر: ۶۰۹۶۶
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
راه‌هایی برای صرفه جویی در مصرف اینترنت تلفن همراه
در روزهایی که حرف و حدیث‌ها درباره گرانی اینترنت به گوش می‌رسد شاید دوست داشته باشید بدانید که چه راه‌هایی برای مدیریت بهتر مصرف اینترنت موبایل وجود دارد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ در هفته‌های گذشته شاهد گران شدن بسته‌های اینترنتی بودیم و با مصوبه تازه مجلس شورای اسلامی درباره افزایش مالیات اپراتورها، بعید نیست به زودی بسته‌های اینترنتی از این هم گران‌تر شوند.
 
در چنین شرایطی، هیچ کدام از ما نمی‌خواهد در زمان کوتاهی بسته اینترنتش تمام شود و با پرداخت دوباره هزینه، بسته‌ای جدید بخرد. یکی از راه‌های کاهش مصرف اینترنت تلفن همراه جلوگیری از دسترسی بعضی برنامه‌ها به آن است.
 
در واقع، بعضی از برنامه‌های موبایلی حتی در شرایطی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم در حال استفاده از اینترنت هستند.
 
در این مطلب، می‌خواهیم ببینیم چه طور می‌توان دسترسی این برنامه‌ها به اینترنت تلفن همراه را قطع کرد.
 

قطع دسترسی برنامه‌ها به اینترنت‌

می‌توان گفت در همه گوشی‌های اندرویدی، مسیر یکسانی برای قطع دسترسی برنامه‌ها به اینترنت وجود دارد. برای این کار، ابتدا به بخش تنظیمات گوشی بروید.
 
به مسیر Network & Internet > Data usage بروید. در بالای این بخش می‌توانید میزان دیتای مصرفی را ببینید.
گزینه App data usage را انتخاب کنید تا میزان مصرف دیتای اپ‌هایی که به تازگی استفاده کرده اید به نمایش گذاشته شود.
 
در این فهرست، به دنبال برنامه‌ای باشید که بیشترین دیتای موبایل را مصرف کرده است. برای جلوگیری از دسترسی این برنامه به اینترنت تلفن همراه، گزینه Background data را خاموش کنید.
 
گزینه Unrestricted data را هم غیرفعال کنید تا زمانی که گزینه صرفه جویی مصرف اینترنت دیتا روشن است، عملکردش بررسی شود. با این کار، برنامه‌های موردنظرتان دیگر در پس زمینه دیتا مصرف نمی‌کنند و تنها به اینترنت وای فای محدود می‌شوند.
 

تعیین سقف مصرف

گاهی می‌خواهید برای بازه زمانی معینی، سقف مشخصی برای مصرف اینترنت خود تعیین کنید.
 
برای این کار، در تنظیمات گوشی روی گزینه Network & Internet ضربه بزنید.
 
سپس به مسیر Data usage > Data warning and limit بروید. گزینه Set data limit را فعال کنید.
 
به بخش Data limit بروید. یکی از گزینه‌های گیگابایت یا مگابایت را در منوی کشویی انتخاب، سپس میزان دیتای مدنظرتان را وارد کنید.
 
گزینه Set data warning را هم فعال کنید.
 
روی گزینه Data warning ضربه زده و سپس حجم دیتای مدنظرتان برای دریافت هشدار را وارد کنید.
 
با انجام این کار، زمانی که به اندازه حجم واردشده در این بخش از اینترنت استفاده کنید، دستگاه به طور خودکار دیتای تلفن همراه را قطع می‌کند.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->